.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران به مناسبت "روز مهندس"
سازمان نظام مهندسی ساختمان در طول بیش ازدو دهه از عمر خود با مشارکت و عزم جدی مهندسان به ظرفیت و جایگاه ویژه ای در سطح جامعه دست یافته که صیانت و تثبیت این جایگاه در گرو اعتمادسازی و تقویت سرمایه های اجتماعی است ...
پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران به مناسبت "روز مهندس"

شمال نیوز: مهندس سیف اله علی نیا، رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان مازندران در پیامی فرا رسیدن پنجم اسفند زادروز خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس را به جامعه مهندسی استان مازندران تبریک گفت و اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان در طول بیش ازدو دهه از عمر خود با مشارکت و عزم جدی مهندسان به ظرفیت و جایگاه ویژه ای در سطح جامعه دست یافته که صیانت و تثبیت این جایگاه در گرو اعتمادسازی و تقویت سرمایه های اجتماعی است که ارائه خدمات مهندسی واقعی و رعایت اخلاق حرفه ای راهکارهای اصلی در این راستا می باشند.


به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران متن پیام بدین شرح است:

تاریخ پرافتخار ایران به خود می بالد که مشحون از دانشمندان و مهندسان فرهیخته‌ای است که پایه ‌گذار تمدن بزرگ اسلامی ایرانی برای این مرز و بوم بوده‌اند.پنجم اسفندماه مقارن با خجسته میلاد دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس برگ زرینی در این تاریخ پر افتخار می باشد.

نامگذاری روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی به عنوان دانشمندی فرزانه و برجسته به نام روز مهندس، بیانگر نقش بی بدیل و ارزشمند تلاشگران این عرصه می باشد.

امروز سازمان نظام مهندسی ساختمان در طول بیش ازدو دهه از عمر خود با مشارکت و عزم جدی مهندسان به ظرفیت و جایگاه ویژه ای در سطح جامعه دست یافته که صیانت و تثبیت این جایگاه در گرو اعتمادسازی و تقویت سرمایه های اجتماعی است که ارائه خدمات مهندسی واقعی و رعایت اخلاق حرفه ای راهکارهای اصلی در این راستا می باشند.

ارتقاء دانش حرفه اي و تخصصي رویکرد اصلی در هیأت مدیره دوره هفتم بوده و برآنیم با ارتقاء دانش فنی و حرفه ای ، فرهنگ سازی در رعایت مقررات ملی و آیین نامه ، بکارگیری مصالح ساختمانی استاندارد و فن آوری های نوین و نيز بهينه سازي مصرف انرژي و كاهش آلودگي هاي زيست محيطي ، گام های موثری در جهت منافع درازمدت ملی و توسعه پایدار برداریم.

بی شک همراهی و همسویی سازمان بامراجع مرتبط در حوزه ساخت و ساز در اجرای برنامه ها ، موانع پیش روی در رعایت اصول فنی وبهره مندی همه ساختمان ها از خدمات مهندسی را از میان برداشته و با افزایش عمر مفید ساختمان و به حداقل رسیدن خسارت در هنگام بروز بلایای طبیعی ، به اهداف تعیین شده در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و ضوابط شهرسازی دست خواهیم یافت.

اينجانب به نمایندگی از هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران ، فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تقدير و تشكر از زحمات تلاش گران عرصه مهندسي كشور، اين روز سترگ و پرافتخار را به همه مهندسان متعهد ايران اسلامي به ويژه خانواده بزرگ سازمان نظام مهندسي ساختمان مازندران تبریک و تهنیت عرض نموده و سربلندی،بهروزی و سعادت یکایک شما بزرگواران را از دانای توانا خواهانم.

 

سيف اله علي نيا

رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.504 seconds.